tirsdag 15. mars 2011

Verdens beste nettside for bilder!!

Her finner du alle de kuleste bildene på nettet...

http://www.deviantart.com/

Min favoritt!!
Jeg hadde glemt nettadressen, og jeg søkte og jeg søkte for å finne stedet, men fant ingen ting... Men til slutt begynte min egen "søkemotor" (hjernens) å støte bort i noe.... og jeg nærmet meg.... Dev,.. deviant??? Deviant ART ja!!! Og endelig fant jeg stedet som jeg så ofte var inne på før..Dvs. for noen år siden! Og seee! Like bra eller faktisk bedre enn før! :D Her kan jeg finne temaer (som instaleres i windows) - temaer er utseende på vinduer, bakgrunn og så videre i windows.... Og masse annet, som for eksempel utseende på mobiltelefon etc..
Sinnsykt bra side, for de kreative! :)

Så nå skal jeg få ned dette bildet her, og bruke det som skrivebordsbakgrunn. :)


Om du vil ha denne i større format, og bruke den som bakgrunn så kan du laste den ned her

6 kommentarer:

  1. Jeg så følgende kommentar av deg hos Christoffer Biongs blogg:

    "Jeg syntes ikke det er noe problem at noen kan sjekke ut hvem jeg har ringt, og hvem som har ringt meg og liknende, spesielt ikke dersom man enklere kan bekjempe alvorlig kriminalitet via å innføre dette. Så lenge man er en ærlig statsborger så vil man ikke ha noen som helst problemer med dette."

    og kan ikke unnlate å kommentare den. Datalagringsdirektivet er en inngripen i retten til privat kommunikasjon. Å argumentere for DLD – eller andre former for overvåkning – med utsagnet "jeg har ingenting å skjule" er rent ut egoistisk. Å tro at bare de som har noe å skjule vil kunne lide under DLD – eller andre former for overvåking – er rett og slett naivt.

    http://friogfreidig.blogspot.com/2011/03/jeg-har-ingenting-skjule.html

    SvarSlett
  2. Jeg kommenterer her jeg. :)
    (Hadde vært enklere om du hadde kommentert i bloggen til Biong, :) Jeg følger med på den.


    Først og fremst er ikke DLD overvåkning slik det blir lagt frem, dersom det er arbeiderpartiets forslag som det er snakk om. Det er ikke hvem som helst som kan skjekke disse dataene, og det er heller ikke bare å sjekke dem.. Jeg og du kommer ikke til å bli sjekket...

    SvarSlett
  3. Da har jeg også kommentert her:
    http://friogfreidig.blogspot.com/2011/03/jeg-har-ingenting-skjule.html

    SvarSlett
  4. Kjempekul og fin skrivebords bakgrunn du har fått deg elskelingen min! <3 ;) :-* Puss puss fra jenta di <3 :-* :D

    SvarSlett
  5. Du syntes det du óg, ja! ;)
    Bare å si ifra om du vil ha hjelp til å endre skrivebordsbakgrunn ;)

    SvarSlett

En kommentar, flere kommentarer, alle kommentarene... :)
Har du en kommentar? Har du flere kommentarer? Da kan du legge inn kommentaren eller kommentarene i kommentarskjemaet mitt under! ;O) Jeg takker for alle kommentarer :)